شرکت شیائومی اطلاعات سخت‌‌افزاری جدیدی از گوشی هوشمند ردمی 7 - Redmi 7 خود را فاش کرد.

اطلاعات جدید گوشی ردمی 7 - Redmi 7 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است در ۱۰ ژانویه، شرکت چینی شیائومی یک سری از محصولات جدید خود را معرفی کند که در چند مدل مختلف معرفی می‌شود. شیائومی پس از ارائه گوشی‌های هوشمند باکیفیت خود باقیمت مناسب، توانست بین کاربران محبوبیت پیدا کند. از نمونه‌های محصولات این شرکت می‌توان به سری ردمی- Redmi، می‌میکس - Mi Mix و موارد این چنینی اشاره کرد.

اطلاعات جدیدی از گوشی جدید این شرکت، یعنی میان‌رده ردمی ۷- Redmi 7 افشا شده است. این اطلاعات فاش شده روی قطعات سخت‌افزاری این محصول تمرکز دارند. پیش از این، TENAA به یکی از محصولات شیائومی تاییدیه داده است. این محصول گوشی ردمی ۷ پرو -  Redmi 7 Pro  بود.

با تاییدیه TENAA جزئیات زیادی از ردمی ۷ به بیرون درز پیدا کرد. این اطلاعات به ما در شناخت این تلفن هوشمند، کمک شایانی می‌کنند. از جمله این اطلاعات می‌توان به اندازه صفحه نمایش، مدل پردازنده و حافظه داخلی اشاره کرد.

این دستگاه دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی +Full HD منحنی است. در قسمت پردازنده هم به یک قطعه هشت هسته‌ای اسنپدراگون با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز برمی‌خوریم که به نظر گزینه مناسبی برای این دستگاه است. حافظه رم‌های آن نیز سه گزینه ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی هستند. در قسمت حافظه داخلی هم سه گزینه مختلف ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد هر کدام که برایش بیشتر کاربرد دارد را انتخاب کند؛ البته این حافظه داخلی قابل ارتقا نیز هست.

اطلاعات جدید گوشی ردمی 7 - Redmi 7 فاش شد

سیستم عامل ردمی ۷، اندروید ۸.۱ اریو است. این دستگاه از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این جزئیات نشان می‌دهد که این دستگاه دارای دوربین نسبتاً قوی است. در ضمن گوشی ردمی ۷ از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و سنسور اثر انگشت آن مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر در پشت قرار دارد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های گوشی یعنی باتری در این دستگاه دارای ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپر است.

وزن و ابعاد این تلفن هوشمند به ترتیب ۱۷۰ گرم و ۱۵۹*۷۵*۸.۱ است که اندازه و وزن استانداردی محسوب می‌شود. آخرین اطلاعاتی که از این تلفن هوشمند می‌دانیم این است که این دستگاه از شبکه ۴G VoLTE، بلوتوث، وای فای و چند مورد دیگر پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

اطلاعات گوشی جدید شیائومی

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.