آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره ابوذر با حضور ضرغامی رئیس پیشین رسانه ملی و عضو شورای عالی فضای مجازی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محسن جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و آیین قدردانی از برترین‌های این جشنواره با حضور عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین رسانه ملی و عضو شورای عالی فضای مجازی پیشین رسانه ملی در رشت آغاز شد.

وی افزود: دراین جشنواره که در سال شهدای نیروی انتظامی آغاز شده است، قرار است عزت الله ضرغامی رئیس پیشین رسانه ملی و عضو شورای عالی فضای مجازی در آن سخنرانی کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب عکس، یادداشت، گزارش، موشن‌گرافی، خبر، مصاحبه، کاریکاتور، فیلمنامه، مقاله و فیلم کوتاه از سوی سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار شده است.

محسن جعفری افزود: این جشنواره با موضوع‌های تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مقاومت، محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و مسائل صنفی برگزارشده است.

وی، به تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا پایان امسال ۱۰۰ دوره آموزشی سواد رسانه‌ای برای ۱۰ هزار گیلانی برگزار کنیم و چگونگی استفاده از ابزار رسانه‌ای دشمنان را برای شرکت کنندگان تشریح کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان، تضعیف دستاورد‌های انقلاب را بخشی از اهداف شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر خود حوادث سخت بسیاری را تحمل کرده است، اما دشمنان ما باید آرزوی نابودی انقلاب را به گور ببرند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی

برچسب ها: بسیج ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.