احمدی تهیه‌کننده «نگی که نگفتی» گفت: فصل جدید این برنامه از امشب و با فضایی شاد و مفرح روی آنتن می‌رود.

«نگی که نگفتی» با اجرای ژیلا صادقی از امشب به روی آنتن می رودمجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «نگی که نگفتی» درباره فصل جدید این برنامه، به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فصل جدید این برنامه از امشب با اجرای ژیلا صادقی روی آنتن شبکه دو خواهد رفت که همانند فصول گذشته یک برنامه مفرح و شاد با ریتم بالا خواهد بود.

وی اظهار کرد: فضاهای جدید به برنامه اضافه شده است؛ از جمله بخش استندآپ و نمایش های اول برنامه که به نوعی مرتبط با موضوع هفته خواهند بود و با لحنی طنز به موضوعات جدی روز می پردازد.

احمدی با اشاره به اینکه این برنامه مهمان محور نخواهد بود و بیشتر با کارشناسانی که در برنامه حضور خواهند داشت به گفتگو می پردازد، بیان کرد: مهدی هژبری، عباس غفاری و حمیدرضا طهماسبی کارشناسی هستند که در برنامه حضور دارند و درباره مباحث روز در برنامه گفتگو خواهند کرد.

وی همچنین درباره موضوع این هفته برنامه تصریح کرد: ویژه برنامه این هفته به دلیل آنکه با آغاز جام ملت های آسیا همزمان خواهد بود، با حضور مهدی هژبری به بررسی این مسابقات خواهد پرداخت و حواشی مهم این رویداد را مطرح می کنیم.

احمدی همچنین درباره زمان پخش برنامه عنوان کرد: برنامه ما هر شب پس از اخبار 20:30 به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. سعی می کنیم در طول نیم ساعت زمانی که داریم یک فضای مخاطب پسند و جذاب را برای مخاطبانمان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار