جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان علت مرگ سه جوان بانه ای که روز چهارشنبه جان خود را از دست داده بودند را گاز گرفتگی اعلام کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عباس مسعودی گفت:پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، پیکر این سه جوان به بیمارستان های رازی و صلاح الدین بانه منتقل شد و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این سه جوان ساکن یکی از روستاهای بانه هستند که به دلیل گاز گرفتگی دچار خفگی شده و توسط آشنایان به بیمارستان منتقل شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان بیان کرد: برابر اعلام پزشکان این دو مرکز درمانی، مصدومان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بودند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه همه ساله و در فصل سرما شاهد وقوع حوادث ناگوار در این حوزه هستیم از شهروندان خواست مراقبت های لازم را در این خصوص به عمل آورده و از سالم بودن دودکش بخاری اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است؛پیکر بی جان سه پسر جوان بامداد چهارشنبه در یک منزل مسکونی روستای برده رشه سیتار از توابع بخش مرکزی شهرستان پیدا شد اما علت مرگ آنها مشخص نبود.

انتهای پیام/م

مرگ سه جوان بانه ای براثر گازگرفتگی

 

برچسب ها: حوادث ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.