پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم اگر تیم ملی باهوش بازی کند فینالیست آسیا می‌شود.

پنجعلی: تیم ملی باهوش بازی کند فینالیست آسیا می شود / برای عضویت درهیئت مدیره با من صحبت نکردندمحمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال كشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار كرد: به جام ملت ها خيلی خوش بين هستم و اميدوارم با تلاش تمامی بازيكنان اين دوره فيناليست شويم چون  پتانسيل فيناليست شدن در بازيكنان وجود دارد .

او در ادامه افزود: تيم ملی متشكل از بهترين بازيكنان لژيونر و ليگ برتر است و دست كی روش در انتخاب بازيكنان باز بوده و او در مجموع توانسته تيم خوبی را راهی اين رقابت ها كند فقط جای شجاع خليل زاده مدافع تيم پرسپوليس در تيم ملی خالی است اما بايد به تصميم كادرفنی احترام گذاشت و يك دل از تيم ملی حمايت كرد، اين تيم برای تمام ملت ايران است و همه روی آن تعصب خاصی دارند و اميدوارم پس از سال ها بتوانيم عنوان قهرمانی را به دست آوريم.

 

او درخصوص صحبت های اخير كارلوس كی روش گفت: كی روش با حرف های خود می خواهد فشار رسانه ها را از بازيكنان تيم ملی دور كند و انتظارات را پايين می آورد تا بازيكنان بتوانند در مقابل حريفان بهتر بازی كنند .

پنجعلی در ادامه تصريح كرد: به اميد خدا تيم ملی كشورمان قهرمان جام ملت های آسيا خواهد شد و از استراليا و ژاپن می توان به عنوان رقيب های اصلی تيم ملی نام برد، مگر اينكه يك تيم شگفتی ساز شود تا بتواند كاپ قهرمانی را از آن خود كند. فوتبال كشورمان آماتور است اما بازيكنان از نظر فنی در سطح بهترين های دنيا هستند.

پيشكسوت پرسپوليس درباره خروج منشا از اين تيم بيان كرد: برانكو حتما برای منشا جايگزين خوبی را سراغ دارد و گرنه او را در ليست خروجی قرار نمی داد.  در نيم فصل دوم نبايد انتظار داشته باشيم كه برانكو در تركيب تيم تغييرات اساسی به وجود آورد و به مرور بازيكنان جديدی كه به تيم اضافه شده اند درتركيب قرار خواهند گرفت.

پنجعلی درباره حضور در هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: هنوز هيچ صحبتی در خصوص حضورم به عنوان سرپرست  پرسپوليس يا يكی از اعضای  هيات مديره نشده است.


بيشتر بخوانيد:

شاهرودی: امیدوارم تیم ملی امید به المپیک صعود کند/ تیم ملی می‌تواند جز سه تیم برتر آسیا با‌شد

حضور چهر‌ه های ایرانی در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا

برتری تیم پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس برابر رسانه ورزش


انتهای پيام/

اظهارات پنجعلی درباره تيم ملی در جام ملت های آسيا                                          

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار