رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای با ۴۱۰ میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه افردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای متهمان مورد نظر شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمایند.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۴۱۰ میلیون ریال اعتراف کردند، گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در ادامه افزود: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ب

دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای در بجنورد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.