وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور بین کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی رابطه ایجاد کرده تا ائتلافی در خاورمیانه تشکیل شود که امنیت آمریکا را حفظ کند.

پمپئو: برای امنیت آمریکا بین کشور‌های عربی و اسرائیل رابطه ایجاد کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ با تلویزیون نیوزمکس اعلام کرد این کشور بین کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی رابطه ایجاد کرده است.

پمپئو گفت: «ما میان اسرائیل و کشور‌های عربی رابطه ایجاد کردیم تا ائتلافی در خاورمیانه تشکیل شود که امنیت آمریکا را حفظ کند.»

پمپئو همچنین در ادامه اتهامات علیه کشورمان مدعی شد: «دولت سابق آمریکا تصمیم گرفته بود نخستین حامی تروریسم در خاورمیانه یعنی ایران را به عنوان شریکش در منطقه انتخاب کند، اما ما کاملاً آن را تغییر دادیم. ما می‌دانیم که این کار تهدیدی جدی برای آمریکا و کل دنیا ایجاد می‌کند.»

همچنین در خبری دیگر پیش از این، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، در پیامی در صفحه توییتر خود از ورودش به فلسطین اشغالی خبر داده بود.

در این پیام توییتری آمده است: «اکنون وارد اسرائیل شدم. فردا با مقامات بلندپایه اسرائیل درباره طیفی از اولویت‌های مشترک بین آمریکا و اسرائیل از جمله تعهد همیشگی آمریکا به امنیت اسرائیل گفتگو می‌کنم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۷
آمریکائیها هر چه به انتخابات نزدیکتر میشوند( چه دموکراتها چه جمهوریخواهان )دست به گدائی ایندو حزب نزد میلیاردرهای اسرائیلی و کارتل های جهانی اسرائیلی بیشتر دراز میشود.........
آخرین اخبار