مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از بازنویسی خاطرات انقلاب توسط کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خبر داد.

بازنویسی خاطرات انقلاب  توسط کودکان و نوجوانان کرمانشاهیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مهناز فتاحی  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه  با اشاره به برگزاری ویژه‌ برنامه «جشن خاطره» در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این ویژه برنامه خاطرات انقلاب توسط کودکان و نوجوانان و همچنین مربیان کانون پرورشی بازنویسی و معرفی می‌شود.

فتاحی افزود: اعضای کودک و نوجوان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه می‌توانند در این ویژه برنامه شرکت کنند.

فتاحی در ادامه با بیان اینکه مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این جشن خاطره را برگزار می کند افزود: متقاضیان می توانند خاطرات خود را با موضوعات روزگاری ایران، انقلاب از زبان پدرم، یاد آن روزها، خاطرات انقلابی  ارسال کنند.

فتاحی گفت: راوی خاطرات می‌تواند پدر، مادر، پدر بزرگ، مادر بزرگ باشد که آن روزها را به یاد داشته باشند.

فتاحی مهلت ارسال برای شرکت در این برنامه را پایان دی ماه عنوان کرد و افزود: آثار ارسالی باید در فایل word نوشته شده و به نشانیkanoon3322adabi@gmail.com ارسال شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از تمامی کودکان و نوجوانان عضو کانون و مربیان آنها خواست تا در این ویژه برنامه شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه را آشنایی کودکان و نوجوانان با اتفاقات رخ داده در جریان پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این ویژه برنامه ها بتواند نقش مهمی در معرفی انقلاب به نسل جوان داشته باشد.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری ویژه‌ برنامه «جشن خاطره» در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.