تیم‌های والیبال، فوتسال و بسکتبال شهرداری قزوین، حریفان را بردند و گرما را به دل ورزش دوستان استان هدیه دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در روز‌های سرد سال که قزوین شاهد بارش اولین برف زمستان ۹۷ بود، بازار ورزش در سالن شهید بابایی به قدری داغ بود که تیم‌های والیبال، فوتسال و بسکتبال شهرداری قزوین باحمایت یک هزار نفری هواداران خود، حریفان را بردند و گرما را به دل ورزش دوستان استان هدیه دادند.

پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ دی ماه رقابت‌های لیگ یک در رشته‌های توپی والیبال، فوتسال و بسکتبال در قزوین به اوج خود رسید و در ادامه رقابت‌های لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین برابر وحدت مهاباد به برتری ۳ بر ۱ رسید. شاگردان حسن شاهسون با این برد علاوه بر جبران باخت دور برگشت، به رده سوم گروه سه رسیدند.

در دیگر بازی و در ادامه رقابت‌های فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور و دربازی هفته سیزدهم، تیم شهرداری قزوین، در خانه برابر مقاومت عباس نژاد اقلید به برتری دست یافت و با یک پله صعود به مکان سوم گروه رسید.

در این بازی امیرحسین قاسمی سه گل و مهدی عبدالهی و مسلم حیدری هر کدام یک گل برای تیم شهرداری قزوین به ثمر رساندند.

همچنین در ادامه رقابت‌های بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور و در بازی چهارم دور برگشت، تیم شهرداری قزوین، بازی حساس خود برابر ارکسون تهران را برد.

شاگردان امید حمیدی در بازی خانگی که در کوارتر چهارم با نتیجه مساوی ۷۲، رسید و کار به وقت‌های اضافه کشید،در وقت اضافه اول بازی با نتیجه مساوی ۸۳، در وقت اضافه دوم با مساوی ۹۹ و در وقت اضافه سوم بعد از ۳ ساعت بازی، ۱۱۰ بر ۱۰۷ به سود تیم شهرداری به پایان رسید و بلندقامتان قزوینی همچنان در صدر گروه ایستاد.

سه بازی با حمایت ورزش دوستان قزوینی به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

نقاط ضعف تیم مهاباد را می‌شناختیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: بازی هفته دوم دور برگشت خیلی خوب و نزدیک بود، تیم مهاباد را آنالیز و نقاط ضعف حریف را شناسایی کرده بودیم و با استراحت در هفته اول، روی نقاط ضعف حریف و تیم شهرداری تمرین داشتیم.

حسن شاهسون افزود: روز قبل از بازی با مهاباد، الیاس محمدخانی کاپیتان و یکی از بهترین بازیکنان تیم، دچار مصدومیت شد که در این بازی او را در اختیار نداشتیم و تیم لطمه خورد.

وی ادامه داد: در ادامه مسابقات در بازی خارج از خانه برای مصاف با تیم اصفهان آماده خواهیم شد، تا نتایج دور رفت را جبران کنیم.

جوان گرایی اجباری نتیجه داد

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: بازی برابر اقلید بسیار حساس بود، چرا که تیم اقلید برای بقا و جدایی از انتهای جدول تلاش می‌کرد و این نکته بر فشار بازی افزوده بود.

محمد باغبان صالحی افزود: در این بازی سه بازیکن تاثیر گذار و اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان جوان و زیر ۲۰ سال استفاده کردیم که جوانگرایی در تیم نتیجه داد و امیرحسین قاسمی سه گل و مسلم حیدری که تازه به اردوی تیم ملی دعوت شده، موفق به گلزنی در این بازی شدند.

وی ادامه داد: تیم جوان و آینده دار شهرداری با ارائه بازی خوب رضایت فوتبال دوستان را جلب کرد و با این پیروزی برای بازی آخر با کرمانشاه آماده خواهیم شد که در صورت برد به مقام سوم دست پیدا می‌کنیم و امیدوارم لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

بازیکنان با غیرت جنگیدن

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: بازی فوق العاده زیبایی بود و در ۱۸ ثانیه مانده به پایان بازی، ۶ امتیاز از تیم اکسون عقب افتادیم، ولی دو شوت سه امتیازی محمد حیدری بازی به وقت‌های اضافه کشاند.

امید حمیدی افزود: بازی بسیار نفسگیر بود و بازیکنان تیم به اندازه سه بازی زحمت کشیدند و برابر تیم اکسون که از چندین بازیکن با تجربه لیگ برتر سود می‌برد و کادر فنی با تجربه‌ای داشت، با تلاش بازیکنان جواب زحمات مسئولین و حمایت‌های تماشاگران را دادیم.

وی ادامه داد: تیم روند رو به رشدی از ابتدای فصل داشته و امیداورم این نتیجه گیری‌ها ادامه داشته باشد و به قهرمانی و نوک قله که دیدگاه کادر و تیم است دست پیدا کنیم.

نکته‌ای که در زمستان بازارورزش استان را داغ کرده تیم داری شهرداری قزوین در لیگ‌های کشوری است و در سال‌های آینده اگر حمایت مسئولین از ورزش ادامه دار باشد می‌توانیم شاهد تیم‌های کاملا بومی در سطح مسابقات کشوری باشیم و این روند باعث رشد ورزش استان و بازیکن سازی در ورزش می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار