پلمب دو واحد کارگاهی تولید لبنیات در مهدی‌شهر/معدوم سازی ۹۰۰ کیلوگرم فراورده لبنی غیرقابل‌مصرفرئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: این بازرسی‌ها به‌منظور ارتقا سلامت جامعه صورت می‌گیرد که بر این اساس دو کارگاه غیرمجاز تهیه و پخش فراورده‌های لبنی در مهدی‌شهر شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه بازرسی از برخی صنوف و کارگاه‌های تولید محصولات لبنی مهدی‌شهر گفت: در بازرسی از این واحدها ۹۰۰ کیلوگرم فراورده لبنی فاقد ارزش مصرف در مهدی‌شهر معدوم شد و این پرونده در دست پیگیری است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه در پی گزارش‌های مردمی پس از دریافت حکم قضایی این دو کارگاه پلمپ شده است، ابراز داشت: در این حوزه نگرانی وجود ندارد زیرا این مواد غذایی ناسالم بلافاصله معدوم می‌شود.

دانایی بابیان اینکه مردم در افزایش سلامت جامعه می‌توانند بیشترین نقش را ایفا کنند، اضافه کرد: از مردم انتظار می‌رود در صورت مواجهه با این مواد غذایی تاریخ گذشته، فاقد مهر و تائید بهداشت و قاچاق از مصرف آن به‌طور جد خودداری کرده و مراتب را به شبکه بهداشت و نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام / گ

۹۰۰ کیلوگرم فراورده لبنی غیرقابل‌مصرف در مهدی‌شهر معدوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.