در این خبر با عجیب‌ترین شیوه طلاقی که مردان عربستانی برای جدایی از همسر خود انتخاب می‌کنند، آشنا شوید.

عجیب‌ترین شیوه طلاق که در عربستان اجرا می‌شود!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کشور عربستان سعودی محدودیت‌های فراوان و قابل‌توجهی برای زنان وجود دارد و اغلب زنان در این کشور از کمترین حقوق انسانی خود نیز محروم هستند و ماجرای محروم ماندن زنان و دختران سعودی از حداقل‌های حقوقی خود یکی از موضوعات مورد بحث در رسانه‌های خبری مختلف است.

بیشتر زنان عربستانی از حقوقی که دیگر زنان در سایر کشورها از آن برخوردار  هستند، محروم بوده و برای به دست آوردن کمترین حقوق خود هم باید با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم کرده و به عبارتی باید از هفت خوانی که مسئولان عربستانی برای زنان مقرر کرده‌اند، عبور کنند.

در کشور عربستان اشتغال بیرون از خانه برای زنان ممنوع نیست اما زن‌هایی که قصد دارند بیرون از خانه شغلی داشته و درآمدی به دست بیاورند، باید بتوانند ثابت کنند که به پول کاری که انجام می‌دهد، احتیاج دارند.

زن‌ها در عربستان از حداقل حقوق انسانی خود در طلاق و ازدواج محروم هستند و مقامات عربستانی به تازگی نوع جدید طلاق دادن زنان در این کشور را به تصویب رسانده‌اند که حقوق زنان به طور کامل نادیده گرفته شده است.

مردان عربستانی بر اساس قوانین تازه به تصویب رسیده در این کشور از 6 ژانویه سال نو میلادی می‌توانند زنان خود را تنها با ارسال یک پیامک طلاق دهند. جالب است بدانید مردان عربستانی پیش از به تصویب رسیدن قانون فوق می‌توانستند از همسران خود طلاق بگیرند و به آنها نگویند.

در حال حاضر برخی از مردان عربستانی موضوع طلاق دادن همسر خود را با ارسال یک پیامک به آن‌ها اطلاع می‌دهند و زنان عربستان با پیامکی که دریافت می‌کنند، از طلاق خود خبردار می شوند و این شیوه یکی از عجیب‌ترین شیوه‌های طلاق در سراسر دنیا به شمار می‌آید.


بیشتر بخوانید: شیوه عجیب طلاق در ژاپن +تصاویر


انتهای پیام/

برچسب ها: طلاق ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار