مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش باران و ریزش کوه در برخی محور‌ها بیش از ۱۲۰۰ مترمکعب ریزش برداری توسط مأموران راهداری انجام شد.

مسدود شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای بخش مارگون بویراحمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جمشیدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تبدیل بارش برف به باران در چند روز اخیر، ریزش کوه در محور ارتباطی در گردنه 'بره مرده' و در جاده ارتباطی چلگرد به خوزستان گزارش شد، که با تلاش مأموران راهداری در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: با تلاش راهداران و همکاری مأموران پلیس راه، هم اکنون تمامی محور‌های ارتباطی استان که به دلیل بارش برف، سقوط بهمن یا ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی شد.

جمشیدی، از استقرار گروه‌های راهداری با تجهیزات کامل در مسیر‌های کوهستانی و پرتردد چهارمحال وبختیاری خبر داد و گفت: با توجه به هشدار اداره هواشناسی استان نسبت به تداوم بارندگی در منطقه، ماموران راهداری در حالت باش هستند.

وی گفت: رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز هنگام تردد در محور‌های ارتباطی استان را ضروری دانست.

جمشیدی در ادامه گفت: بارش برف که از شامگاه یکشنبه در سطح استان شروع شده و هم اکنون در محور‌های بخش لاران شهرستان شهرکرد، محور‌های کوهستانی شهرستان‌های بن، اردل، کیار، کوهرنگ و جاده بروجن به لردگان بارش برف گزارش شده است.

وی گفت: تردد در محور‌های شهرستان کوهرنگ به خصوص در گردنه‌های این شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

چهارمحال و بختیاری به عنوان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور مطرح است و سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ا

محورهای  ارتباطی که به دلیل  ریزش کوه  مسدود شده بود، بازگشایی شد

برچسب ها: راهداری ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار