مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: تردد در گردنه‌های زمزیران در محور مهاباد - سردشت و قره بلاغ در محور مهاباد - بوکان به دلیل وجود بارش برف و کولاک شدید بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

تردد در گردنه‌های مهاباد بدون زنجیرچرخ ممکن نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کریم عبدالله پور مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: بارش برف و وزش باد شدید باعث ایجاد کولاک در مناطق مرتفع و گردنه‌های این شهرستان شده و با وجود برف روبی و نمک پاشی این محورها، تردد خودرو‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: رانندگان از سفر‌های غیرضروری تا پایداری هوا در این محور اجتناب کنند و در صورت تردد به زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

عبدالله پور بیان کرد: نمک پاشی و برف روبی در محور مهاباد - سردشت ادامه دارد و عوامل راهداری تا صبح امروز برای امدادرسانی به مسافران در این محور‌ها حضور داشتند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام تردد در این محور‌ها ضمن استفاده از چراغ مه شکن، با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ راهداری مهاباد از وضعیت جاده‌های این شهرستان مطلع شوند.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه‌های این شهرستان، افزود: چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

انتهای پیام/ج

کولاک شدید در گردنه های شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.