پلیس فرانسه با خودرو یکی از معترضان به سیاست‌های اقتصادی دولت امانوئل مکرون در شهر «کنیاک» را زیر گرفت.

پلیس فرانسه یکی از معترضان جنبش ضد نظام سرمایه‌داری را زیر گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک خودروی پلیس در شهر کنیاک فرانسه پس از رو به رو شدن با جمعیت معترضان به سیاست‌های اقتصادی دولت با دنده عقب گرفتن به یکی از معترضان برخورد کرد.

تصاویر منتشر شده در اینترنت نشان می‌دهد که در واقع پلیس تلاش می‌کرد در میان معترضانی که در حال حرکت به سوی مرکز شهر بودند برای خود راه باز کند.


بیشتر بخوانید: تصاویری از خشونت پلیس فرانسه که هیچگاه در رسانه‌ها نشان داده نشدند


این حادثه تنش میان معترضان و نیروهای پلیس را تقویت کرد. یکی از معترضان در پی برخورد با خودروی پلیس زخمی شد. معترضان که از این اقدام نیروهای پلیس به شدت خشمگین شده بودند، لاستیک‌های خودروی پلیس را پنچر کردند.

نیروهای امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و به معترض زخمی رسیدگی کردند. رسانه‌ها جراحت وی را سطحی اعلام کرده‌اند. اداره امنیت عمومی فرانسه اعلام کرد تحقیقات در مورد چگونگی رخ دادن این حادثه آغاز شده است.

هشتمین دور اعتراضات به سیاست‌های اقتصادی دولت فرانسه روز شنبه در پاریس و دیگر شهرهای فرانسه برگزار شد. در پاریس اعتراضات به درگیری میان معترضان و نیروهای پلیس منجر شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار