به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت تبلیغاتی به گونهای عجیب تبلیغاتی را در خیابانهای کانادا به نمایش گذاشته است، از این تبلیغ اینگونه استنباط میشود که این شرکت مردم را تشویق به تخلف ارسال پیامک در حین رانندگی کرده است، به خصوص اینکه در آن عبارت «شرکت برگزارکننده مراسم خاکسپاری» نوشته شده است.
بینندگان با مشاهده این تبلیغ سریع به سایت شرکت مراجعه میکنند تا عصبانیتشان را از این تبلیغ انتقال دهند.
این شرکت تبلیغاتی معتقد است اگر روی بیلبورد نوشته شود در هنگام رانندگی پیام ندهید، رانندگان آن را میبینند و با بیتوجهی رد میشوند اما اگر پیامی خلاف انتظار نوشته شود مانند اینکه این پیام از سوی یک شرکت خاکسپاری منتقل شده، ممکن است تأثیر بیشتری داشته باشد.
ابتکار این شرکت تحسینآمیز است که با تحریک بینندگان سعی در اجرای قانون و در نتیجه پیشگیری از تصادفات و از دست دادن جان هزاران نفر را دارد.
در کانادا شمار زیادی از مردم به دلیل مصرف الکل در حین رانندگی و استفاده از موبایل جان خود را در تصادفات از دست میدهند. بر همین اساس این شرکت تبلیغاتی با این ابتکار سعی کرده تعداد تلفات را به حداقل برساند.
انتهای پیام/