جان‌بابایی گفت: صیانت مالی از مردم یکی از مسائل جدی و مهم است و ما باید مراقب اشتباهات پزشکی که تعدادشان زیاد نیست نیز باشیم.

صیانت مالی از بیماران وظیفه اصلی حوزه سلامت/ اشتباهات پزشکی در کشور زیاد نیستبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت صبح امروز در همایش رؤسای‌ نظارت بر درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات و صیانت از حقوق مردم یکی از وظایف ما در حوزه نظارت است و ما باید از حقوق مالی مردم صیانت کنیم تا بار هزینه‌های بیماران کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: صیانت مالی از مردم یکی از مسائل جدی و مهم قانونی است و ما باید مراقب اشتباهات پزشکی که تعدادشان زیاد نیست نیز باشیم تا حوزه درمان و به خصوص بخش سلامت آسیب نبیند.

جان‌بابایی افزود: شبکه بهداشت و درمان ممکن است بر اثر اشتباهات پزشکی آسیب ببیند پس ناظران نسبت به این موضوع باید توجه کافی داشته باشند و از حقوق بیماران صیانت کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: موضوع پرداختی از جیب نباید باعث بروز مشکلات و خطرات در حوزه سلامت شود زیرا این کار حقوق بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را ضایع می‌کند.

انتهای پیام/

کاهش پرداختی از جیب مردم در طرح تحول سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار