مدیر سرپرستی منطقه شمال استان اصفهان –کاشان گفت: بیماران خاص که فاقد هرنوع بیمه ای هستند رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند ومی توانند با دریافت دفترچه بیمه از خدمات بستری و سرپائی این دفترچه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر مسلم آشوری، مدیر سرپرستی منطقه شمال استان اصفهان –کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعدادبیمه شدگان بیماران خاص تحت پوشش در حوزه شمال استان اصفهان ۲۰۰ نفر هستند که از این تعداد ۲۴ بیمار هموفیلی، ۸۵ دیالیزی، ۱۰ بیمار تالاسمی، ۱۷ بیمار پیوند کلیه و ۶۳ بیمار ام اس ۶۴ تحت پوشش هستند.

به گفته وی، بیماری‌های خاص به آن گروه از بیماری‌هایی گفته می‌شود که بیمار مجبور است مدتی طولانی یا تا پایان عمر تحت درمان و نظارت پزشکان متخصص بوده و یا از خدمات پزشکی و دارویی استفاده کند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر پنج گروه از بیماران خاص از جمله بیماران کلیوی، تالاسمی، MS، هموفیلی و دیالیز از طرف وزارت بهداشت به بیمه سلامت معرفی شده‌اند و در سراسر کشور تحت پوشش بیمه‌ای پایه سلامت قرار دارند.

آشوری افزایش جمعیت بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت را یادآورشد وگفت: هیچ یک از دارو‌های بیماران خاص از پوشش بیمه‌ای خارج نشده و ۹۰ درصد هزینه‌های آن از سوی این بیمه پرداخت می‌شود.

وی در پایان تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت شمال استان اصفهان-کاشان را ۱۳۰ هزار نفراعلام کرد.
 
انتهای پیام/م
 

پوشش رایگان بیمه سلامت 200 بیمار خاص در مناطق شمال استان اصفهان-کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.