مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس امشب با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

آغاز مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  آیین تودیع و معارفه استاندار فارس امشب با حضور با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و مسئولان استانی در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد.

در این مراسم عنایت اله رحیمی به‌عنوان استاندار جدید فارس معرفی و از خدمات اسماعیل تبادر استاندار سابق فارس تجلیل و قدردانی شد.

مسعودی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: جامعه ای که در آن اخلاق سیاسی رعایت نشود، جامعه علوی نیست.

وی افزود: مسئولیت امانت و فرصت است و گاهی این فرصت امانتی می شود تا انسان های بزرگ دل، مَشغول خدمت شوند.

مسعودی با اشاره به اینکه فارس ریشه تمدن ایران و ایرانی است، ادامه داد: فارس دیار اولیای الهی، شهر شهیدان صاحب کمال، شهر هنر، معمار و ادب است و بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس رتبه اول آثار تاریخی، رتبه نخست بقاع متبرکه، رتبه نخست محصولات باغی و زارعی، مقام اول تولیدات مرکبات کشور، رتبه دوم تولید استخراج مواد معدنی را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: وضعیت کنونی در آثار باستانی و تخت جمشید سر منشاء هنرمندان ایرانی است و مایه افتخار کشور ایران خواهد بود و توجه به گردشگری بایستی در محور اولویت ها قرار بگیرد.

وی با انتقاد به اینکه بایستی به تالاب و حقابه ها توجه ویژه ای شود، بیان کرد: متاسفانه شاهد خشک شدن دریاچه بختگان هستیم و بایستی در این زمینه از الگوی دریاچه ارومیه کمک گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس هم گفت: کار نیک کردن به معنی حفظ عدالت و انصاف برای مردم چه دوست و دشمن است.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: مهمترین ارکان سیاسی استان فارس در طول یکسال تغییر کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم استاندار جدید و همه مدیران نمره قبولی از خداوند بگیرند و در مورد کار نیک ممکن است تعاریف فراوان باشد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: کار نیک به معنی کاری است که خداوند را در نظر بگیریم که منتهی می شود به انصاف و عدالت.

آیت الله دژکام یادآور شد: امیدوارم استان مسیر پیشرفت را به خوبی طی کند و اعلام می کنم هرکار خیر و نیکی که به سود مردم و در مسیر انقلاب باشد با تمام توان از استاندار حمایت می کنیم.
انتهای پیام/س

مراسم معارفه استاندار جدید فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار