فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: بیش از ۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر، مأموران انتظامی پاسگاه پل زهره این شهرستان، با اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند یک خودروی سمند حاوی موادمخدر را شناسایی نمایند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو به محض دیدن مأموران پلیس اقدام به فرار کرد، بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه پل زهره شهرستان بهبهان پس از تعقیب و گریز در یک عملیات ضربتی و منسجم موفق به متوقف کردن خودروی مذکور با ۲ سرنشین شدند.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: در حین جابجایی خودروی حامل مواد مخدر توسط عوامل انتظامی تا پارکینگ مورد نظر، متهمان به کمک یکی از همدستان خود قصد ربودن مواد مخدر جاساز شده در آن و سپس متواری شدن را داشتند که مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند گلوله نهایتا هر ۳ متهم را مصدوم و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان جهت مداوا تحت الحفظ به بیمارستان منتقل شدند، افزود: مأموران پلیس علاوه بر توقیف ۲ خودرو در این خصوص، در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساری شده بود، کشف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با بیان اینکه در این عملیات یک سرباز نیز مصدوم و روانه بیمارستان شد، اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با سوداگران مرگ است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

دستگیری حاملان موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.