دبیر اجرایی جشنواره بین الملل تئاتر فجر بخش استانی منطقه آزاد اروند آثار راه یافته به این جشنواره را اعلام کرد.

علی حیدری دبیر اجرایی جشنواره بین الملل تئاتر فجر بخش استانی منطقه آزاد ارونددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،با اشاره به حضور ۸ اثر نمایشی منتخب جشنواره جهت اجرای صحنه‌ای و پلاتو گفت:: سالن‌های مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان و خلیج فارس خرمشهر آماده‌ی اجرای نمایش‌ها بر اساس جدول زمانبندی هستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره بخش نمایشنامه خوانی در هر دو شهرستان آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به بخش خیابانی افزود: نمایش‌های خیابانی که مختص به اهالی تئاتر آبادان و خرمشهر است، در فضای باز مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان و خلیج فارس خرمشهر به اجرا در خواهد آمد.

حیدری با اشاره به کارگاه بازیگری با حضور استاد دانشگاه هنر خانم آرزو افشار ادامه داد: از ۱۹ دی ماه جاری کلاس بازیگری با ارائه مدرک برای علاقمندان به این حرفه در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به نوپا بودن این رخداد در منطقه گفت: اگرمی خواستیم کارمان را ساده و بدون دردسر برگزار کنیم، به اجرا‌های صحنه‌ای بسنده می‌کردیم، اما برنامه‌های جانبی بسیاری را برای بهتر شدن این همایش در نظر گرفتیم تا بتوانیم فضای مفرح و شادترین برای مردم این منطقه برگزار کنیم.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر (بخش استانی منطقه آزاد اروند) از ۱۸ الی ۲۱ دی ماه در آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد. مراسم افتتاحیه آن روز ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۸ دیماه جاری در محل گلزار شهدا آبادان و مراسم اختتامیه ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۲۱ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهربرگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ د

راهیابی ۸ اثر صحنه‌ای به جشنواره فجر

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.