مراسم سومین سالگرد درگذشت زنده یاد سید جواد رفوگر در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

فقدان استاد اخلاق کشتی ۳ ساله شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، 23 دی ماه سال 94 بود که خبر درگذشت مردی از خانواده کشتی جامعه ورزش را در بهت و شوک فرو بُرد، فوت پیشکسوتی که به لحاظ سجای اخلاقی و انسانیت در میان همگان شُهره بود.

سید جواد رفوگر از اساتید برجسته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها و مربی تیم ملی کشتی آزاد بود که سابقه ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را نیز در کارنامه داشت. مرحوم رفوگر از سال 1388 و در زمان ریاست محمد رضا یزدانی خرم به عنوان رئیس انستیتو بین المللی کشتی منصوب شد که در این سال ها خدمات بسیار ارزنده علمی را برای ورزش ملی ایران به ارمغان آورد.

رفوگر سال ها به کشتی ایران خدمت کرد اما اخلاق نیکو، صبوری، تلاش خستگی ناپذیر، صعه صدر و مردم داری او بود که بیش از تمام خدماتش به چشم می آمد و این است که امروز با گذشت 3 سال از درگذشتش همچنان گوش شکسته ها از سجایای اخلاقی این پیشکسوت دوست داشتی زبان به سخن می آورند.

بر همین اساس مراسم سومین سالروز درگذشت زنده یاد سید جواد رفوگر روز جمعه (21 دی ماه) از ساعت 10 صبح در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی...


بیشتر بخوانید:

پنجاه و یکمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی برگزار شد

مردی که جوانمردی را با ورزش گره زد/ ماندگاری از خاکِ کُشتی تا ژرفای تاریخ!


انتهای پیام/

مراسم سومین سالگرد درگذشت زنده یاد سید جواد رفوگر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار