رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تیم امید به اردوی قطر خواهد رفت و در یک کمپ مجهز با امکانات کامل به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

تاج: تیم ملی امید به قطر خواهد رفت/ تیم ملی گام اول را در جام ملتها محکم برداشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در جریان تمرینات تیم ملی فوتبال امید کشورمان در مورد شرایط امید های ایران گفت:  امروز  آکادمی ملی فوتبال جلسه ای با مسئول سازمان برنامه داشتم. خوشحال هستم که اردوی تیم ملی امید در حال برگزاری است. این تیم در ادامه به اردوی قطر می رود و در یک مجموعه بسیار عالی با امکانات کامل به تمرینات خود می پردازد. تیم ملی امید برای صعود به المپیک آماده می شود و امیدواریم که بتواند گام بلندی بردارد. وظیفه ما این است که به بهترین شکل ممکن این تیم را پشتیبانی کنیم و برای کارهایشان برنامه‌ریزی کنیم. از استیلی و مجموعه کادر تیم که برای تیم بسیار زحمت می کشند تشکر می کنم. شرایط خوب است و استیلی هم راضی است. در اردوی قطر تیم های دیگر نیز حضور دارند و چند بازی دوستانه نیز برگزار خواهیم کرد.

او در مورد جام ملت های آسیا و اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل یمن که با برد پر گل ایران همراه شد گفت: جام ملت های آسیا این‌گونه شروع شده است که تیم‌های ضعیف‌تر با دفاع کردن بازی را مقابل تیم‌های قوی‌تر  می بندند. کره جنوبی هم مقابل فیلیپین به زحمت توانست بازی را ببرد. کی روش مربی بسیار توانمندی است و در بازی شب گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. من روز قبل از بازی در زمین تمرین تیم حضور داشتم و صحبت‌های کی‌روش را گوش دادم، او به بازیکنان می گفت که احتمال دارد تیم یمن بازی را ببندد و گزینه های احتمالی دیگر را برای این بازی به بازیکنان گوشزد می کرد. شش قدم دیگر در پیش داریم و این قدم اول بود که توانستیم محکم برداریم. انتظار دیگری وجود ندارد و امیدواریم همه حمایت کنند و باقی امور با خدا و زحمت کادر فنی و بازیکنان. شب گذشته رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن پیش من نشسته بود و من از عکس العمل او فهمیدم  که تیم ملی ما گام بزرگی را برداشته است همه امیدواریم قدم های بعدی را به مانند بازی اول محکم برداریم.

تاج در مورد بازی های بعدی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: بازی بعدی مقابل تیم فوتبال ویتنام می‌تواند بازی خوبی باشد. تماشاگران خوبی از ایران در استادیوم حضور داشتند و شرایط برای همه فراهم است. ایرانی ها استادیوم را در تسخیر خودشان قرار داده بودند. تلویزیون نمی‌تواند عظمت واقعی تماشاگران ایران را به شکل کامل نشان دهد. تمام ورزشگاه یک صدا  ایران را تشویق می‌کردند. بازی بعدی شلوغ‌تر می‌شود. بازی با عراق، بازی بسیار خوبی است، اما ورزشگاه کوچکی برای آن در نظر گرفته شده است. عراقی‌ها زیادند، ما هم زیادیم اما ورزشگاه خیلی کوچیک است. اگر بتوانیم تیم اول از گروهمان صعود کنیم بیشتر بازی‌هایمان در همین استادیومی که مقابل یمن بازی کردیم خواهد بود.

او در مورد اینکه آیا تیم ملی در این رقابت ها می تواند طلسم چندین ساله قهرمان نشدن در جام ملتها را بشکند یا خیر گفت: من هم به تیم ملی بزرگسالان امیدوارم و ما به عنوان فدراسیون فوتبال وظیفه داریم شرایط را برای تیم‌هایمان فراهم کنیم. زمین تمرین تیم بزرگسالان را آماده کردیم و منتظریم تا ریشه های چمن قوی شود و می‌خواهیم زمین چمن بعدی را نیز آماده کنیم.


بیشتر بخوانید:

بازارگرمی دعوای کی روش و برانکو روی مال غیر/ دعوای میهمانان پای سفره صاحبخانه!

تمرین تیم ملی فوتبال در مجموعه کریکت ابوظبی

طباطبایی: بازی مقابل یمن، یک دیدار تدارکاتی بود


انتهای پیام/

صحبت های تاج در مورد تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار