مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: این استان شرایط میزبانی مسابقات بین‌المللی ۱۲ رشته ورزشی را دارد.

بوشهر شرایط میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی را داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد در بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از اماکن ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان، افزود: سه چهار سال پیش شرایط میزبانی یک رشته ورزشی هم در استان نداشتیم و اگر داشتیم برای ۱۰۰ نفر باید از یک ماه قبل برنامه‌ریزی می‌کردیم تا شرایط فراهم شود، اما اکنون شرایط میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی را برای ۱۲ رشته ورزشی هم داریم.

وی ادامه داد: حاشیه‌ها را از ورزش دور کرده‌ایم و شاهد تقویت آرامش برای پیشرفت ورزش استان و توسعه نشاط در جامعه هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: به منظور توسعه ورزش استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و تلاش داریم ارتباط با هیات‌های ورزشی استان و هیئت‌های شهرستانی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

بهروزیان‌فرد توجه به ورزش همگانی را یکی دیگر از اولویت‌های استان بوشهر دانست و بیان کرد: توجه به نیاز‌های جوانان و اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه۸۵۰ برنامه نشاط اجتماعی پارسال در استان بوشهر برگزار شده است، افزود: امسال هم برنامه‌ها با قوت در حال برگزاری است و تا پایان سال این برنامه‌ها ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه کار‌های صورت گرفته در حوزه جوانان، گفت: سه خانه جوان در استان افتتاح شده و به دنبال توسعه این خانه‌ها هستیم.

بهروزیان‌فرد با اشاره به ایجاد خوابگاه‌های ورزشکاران در شهرستان‌ها، تصریح کرد: خوابگاه برخی شهرستان‌ها به بهره‌برداری رسیده و سعی داریم بقیه را هم تا هفته دولت سال آینده تکمیل کنیم.

وی با اشاره به روند تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام استان بوشهر، گفت: تا سال ۹۳ حدود ۱۵۰ طرح نیمه تمام در استان داشتیم که تا دهه فجر ۹۰ درصد این طرح‌ها تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/ک

۹۰ درصد طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی تا دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.