امام جمعه یزد گفت: در شرایط کنونی حزب و جناح مطرح نیست و شایسته‌ سالاری بایستی در کار‌ها مورد اولویت قرار گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: انسان‌ها باید در برابر آنچه که انجام می‌دهند پاسخگو باشند و قرآن کریم در این راستا می‌فرماید که ریزترین مسائل زندگی انسان‌ها حسابرسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر ما در این کشور انقلابی سیر الی الله است و قدم‌های ما باید طوری باشد که راه را برای سعادت خود و مردم باز کنیم، افزود: درصورتی‌ که انسان در دوران مسئولیتش به مردم خدمت نداشته باشد و به دنبال مال و پست و مقام باشد، قطعا هنگام پاسخگویی وضعیت بسیار بدی خواهد داشت.

امام‌جمعه یزد با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند دوران مسئولیتشان کم یا زیاد به پایان می‌رسد، لذا بایستی تمام تلاش خود را برای خدمت به خلق به کار گیرند، اظهار داشت: بنده در نجف در محضر امام راحل شاهد بودم که ایشان حتی یک‌لحظه از عمرشان را تلف نمی‌کردند، چنانچه هیچ زمان برای پست و ریاست کاری نکردند و اصلا به دنبال منافع شخصی نبودند.

ناصری اضافه کرد: درواقع امام راحل انقلاب را جهانی کرد تا کل جهان را بیدار سازد، همه‌چیز را به دنیا فهماند و در حال حاضر این انقلاب در اختیار ما قرار گرفته و ضروری است که در راستای نگه‌داری این انقلاب همانند امام راحل مجاهدانه بیش از پیش تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در یزد ضمن تبریک به استاندار یزد بر ضرورت روحیه استقلال، خودباروی تاکید کرد و یادآور شد: انتظار این است که استاندار یزد در مسائل مختلف با بزرگان مشورت کنند، اما وامدار کسی نباشد و در راه خداوند کار کند.

وی با بیان اینکه سرلوحه قرار دادن دین‌داری، کارایی و شایستگی ازجمله سفارش‌های ما به استاندار است، تاکید کرد: افرادی که در پست‌ها و مناصب مختلف قرار می‌گیرند، ضرورت دارد در درجه اول دین‌دار باشند و در کار خود خیانت نکنند و در درجه دوم بایستی متخصص باشند تا کاری که به آن‌ها سپرده می‌شود را خراب نکنند.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی حزب و جناح مطرح نیست و شایسته‌سالاری بایستی در کار‌ها مورد اولویت قرار گیرد و بایستی حرکت‌ها جدی باشد، عنوان کرد: امروزه تولید، صنعت و آب از مهم‌ترین مسائل استان یزد است که ضرورت دارد نسبت به رفع مشکلات در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

ناصری ابراز داشت: مسئولان می‌توانند با تدوین برنامه‌های فرهنگی و دینی، مردم به‌ویژه نسل جوان را در حوزه دین تقویت کنند، چنانچه اگر به بودجه‌های فرهنگی توجه شود، اقتصاد درست می‌شود. همچنین با توجه به اینکه استان یزد دارالعباده است، نبایستی خصلت‌های استان از دست برود و بایستی از برند‌های استان به‌ خوبی حراست شود.

انتهای پیام/م

تولید، صنعت و آب مهم‌ترین مسائل استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۹ دی ۱۳۹۷
بهترین سیستم شایسته سالاری ، سیستم ساختار سازمانی نظامی است که براساس سلسه مراتب هم دانش و هم تجربه ارتقاء صورت می گیرد .
هیچکاه در این سیستم یک ستواندوم در جایگاه سرهنگ یا سرتیپ قرار نمی گیرد ،
اما در قانون پر ایراد خدمات مدیریت کشوری یک تازه استخدام در جایگاه یک معاون وزیر یا مدیرکل به راحتی منصوب می شود و
آخرین اخبار