سایت الرایه قطر مدعی شد حریف اصلی ملی پوشان فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت الرایه قطر، با شروع تمرینات تیم ملی فوتبال عراق برای بازی مقابل ویتنام در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، باید گفت: عراقی‌های جوان، سرشار از تجربه هستند. هدف اصلی بازیکنان عراق تنها صدرنشینی در گروه D. رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است.

عراق با پایان بازی امروزش برابر ویتنام، در گام بعدی باید با یمن بازی کند. اما از بازی آخر مرحله گروهی و سختشان مقابل تیم قدرتمند ایران که حریف اصلی عراق در این گروه است، نباید گذشت.

تیم ملی عراق در تلاش است تا با ۲ بازی اولیه خود صلاحیت خود را پیش از مواجهه با آزمونی سخت در برابر ایران نشان دهند. به همین دلیل، در تلاش است تا برابر تیم ملی ویتنام که روی کاغذ حریف ساده‌ای به نظر می‌رسد پیروز شود.

"کاتانیچ" سرمربی تیم ملی عراق از اعتماد به نفس بالای بازیکنان جوان تیمش بیش از اندازه می‌ترسد. به همین دلیل سرمربی عراق با تشکیل جلسات توجیهی قصد داشت به بازیکنان آموزش دهد تا به حریفان احترام بگذارند و تنها به بردن حریفان با تعداد گل‌های بالا تمرکز کنند.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت: من به توانایی‌ بازیکنان عراقی اعتماد دارم. اولین بازی همیشه در چنین مسابقات بزرگی اهمیت بالایی دارد. ما آماده هستیم. جاه طلبی ما این است که در هر مسابقه پیروز شویم و هر بازی را به طور جداگانه با شرایط خاص آن بازی با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: تمرکز من در حال حاضر روی ویتنام است و به تیم‌های یمن و ایران کاری ندارم. پس از پایان بازی مان با ویتنام به سایر دیدار‌ها فکر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

لیست نهایی ملی پوشان فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا

بازتاب آسیایی حضور تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی عراق درباره جام ملتهای آسیا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار