سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری بعد بازی با ویتنام از دریافت سه امتیاز بازی و عملکرد خودشان مقابل این تیم ابراز خوشحالی کرد.

کاتانیچ: عملکرد ویتنام مرا سورپرایز نکرد/ صحبت درباره ایران بماند برای بعدبه گزارش خبرنگار اعزامی  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاتانیچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق، در ابتدای نشست خبری بعد بازی با ویتنام گفت:قبل از شروع بازی می‌دانستم بازی سخت و خشنی انتظار مارا می‌کشد. من برای بازیکنان ویتنام احترام زیادی قائلم آن‌ها خیلی باهوش و سریع و جوان هستند و بازی سختی بود.

او افزود: نیمه اول خیلی خوب ظاهر نشدیم، ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. گرفتن ۳ امتیاز هر بازی در این تورنمنت بسیار مهم و با ارزش است. شرایط بازی ما به دور از آرامش و حاوی استرس بود که در نهایت توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق  درباره شرایط تیمی گفت:، چون بازی اول بود باید شرایط بازیکنان جوان و حال روحی شان را در نظر گرفت. برای همین ابتدای بازی زیاد خوب نبودیم، البته آن چیزی که در تمرینات روی می‌دهد، همه آن حجم از قدرت در زمین پیاده نمی‌شود. باید متذکر شد بازیکن فشار زیادی را در این تورنمنت متحمل می‌شود. من هم به عنوان سرمربی اشتباهاتی داشتم، اما در بازی بعدی خیلی بهتر خواهیم بود.

او درباره شرایط بازی شان با ویتنام افزود: ویتنامی‌ها خیلی خوب بودند و همانطور که گفتم در مقابل بازی آن‌ها شگفت زده نشدیم و انتظار آن را داشتیم. من به آن‌ها تبریک می‌گویم ویتنام در برابر ما خیلی عالی ظاهر شد. آن‌ها دویدند و جنگیدند. در نیمه دوم خوش شانس بودیم و از موقعیت‌ها استفاده کردیم. اما همیشه برای برنده شدن شانس با شما یار نخواهد بود!

کاتانیچ درباره ترکیب بازی با ویتنام گفت: یکی از اشتباهات من این بود که بازیکن شماره ۱۱ را روی نیمکت گذاشتم. او به شدت بازیکن پر انرژی است و هر کاری که بتواند در زمین انجام می‌دهد و هر تیمی به همچین بازیکنی نیاز دارد. وقتی احساس کردم که بازیکنی در زمین نیست که از فضا‌های خالی استفاده کند و بازیکنان دیگر را به سمت جلو هدایت کند، او را به زمین فرا خواندم. اما همیشه نمی‌توان از بازیکنان سطح بالا استفاده کرد، چون بعد از مدتی افت می‌کنند.

او درباره بازی با ایران گفت: بهتر است بازی با یمن تمام شود تا بعدا به این سوال پاسخ دهم.

کاتانیچ  درباره بازیکنان تیم ملی عراق گفت: بازیکنان گاهی باید جلو بروند و ریسک کنند و با این حال آزادی به آن‌ها می‌دهم. باید در بازی‌ها سریع‌تر باشند. در مقابل ویتنامی که بازیکنان همگی سریع و ریز قامت بودند باید سریع‌تر عمل می‌کردیم. مهم سه امتیاز بازی بود که از آن ما شد.


بیشتر بخوانید:

هانگ سئو:بازی در جام ملت‌ها برای ما فراتر از جام جهانی است / کار سختی مقابل ایران داریم

عراق ۳-۲ ویتنام/رقیب ایران دقیقه ۹۰ نفس کشید

بشار رسن: باید با کسب ۶ امتیاز کامل به مصاف ایران برویم/ ایران فینالیست جان ملت‌ها می‌شود


انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره بازی مقابل ویتنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار