فرماندار خرمشهر با تاکید بر مردمی بودن انقلاب اسلامی خواستار هرچه مردمی برگزار شدن جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر  روز گذشته  در جلسه برنامه های پیشنهادی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: مردم با جانفشانی و خرد خود انقلاب را پیروز و از آن در برابر توطئه های دشمنان پاسداری کردند و اکنون نیز باید جشن های پیروزی انقلاب به سوی مردمی شدن سوق یابد.

وی بیان کردن دستاوردهای انقلاب به مردم دیگر مسئولیت نهادها و دستگاه های دولتی در این ایام دانست و افزود: خدمات نظام باید گفته شود و این اقدام می تواند در قالب میز خدمت در نماز جمعه انجام صورت پذیرد.

فرماندار خرمشهر همچنین با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه خواستار رعایت الزامات و حرمت این ایام در اجرای برنامه ها و فضا سازی شد.

حیاتی در ادامه بر اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: دو طول حیات ۴۰ ساله انقلاب ایران همیشه درگیر توطئه های دشمنان بوده و این دشمنان هم اینک نیز برنامه های بسیاری ارند تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار نشود.

رضا مردانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر نیزدر این جلسه از تشکیل ۱۹ کارگروه برای بزرگداشت میروری انقلاب در خرمشهر خبر داد و گفت: سال گذشته ستاد بزرگداشت دهه فجر با ۱۸ کارگروه به برنامه ریزی پیرامون اجرای برنامه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی می پرداخت که امسال یک کارگروه دیگر با عنوان کارگروه طلاب و حوزه نیز به این کارگروه ها اضافه می شود.

فرماندار خرمشهر در این جلسه، صدور ابلاغ مسئولان کارگروه ها تا فردا و برگزاری نخستین جلسه تخصصی کارگروه ها تا هفته آینده را به عنوان مصوبه این جلسه مطرح کرد.

انتهای پیام/ د

بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.