معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از جدیدترین طرح‌های گردشگری این سازمان گفت.

ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدیدترین طرح‌های گردشگری این سازمان اظهار کرد: موضوعی که ما آن را پیگیری می‌کنیم، توسعه گردشگری داخلی با استفاده از ابزار‌ها و شگرد‌های مختلف بازاریابی از جمله طرح‌های برخی از استان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در فصل زمستان است. امروزه شاهد این هستیم که در استان اردبیل برنامه‌هایی تحت عنوان «زمستان بیدار» اجرا می‌شود و این رویداد می‌تواند به واسطه نوع فصل و اقتضای زمستان، در برخی از استان‌های ما قابلیت اجرا داشته باشد.

وی در خصوص میزان اثرگذاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در ارتقای فعالیت شرکت‌های خصوصی گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه به گونه‌ای است که پس از آن مردم برای سفر‌های نوروزی برنامه‌ریزی می‌کنند. اینکه چنین فرصتی پیش آمده تا توانایی‌های بخش خصوصی نشان داده شود، قدمی به سمت ارتقای نقش شرکت‌های خصوصی در حوزه گردشگری است.

تیموزی افزود: از طرف دیگر وقتی مردم از بستر نمایشگاه خدمات شرکت‌های خصوصی را برای سفر‌های خود انتخاب می‌کنند و از حضور همکاران و مشاوران بخش خصوصی کمک می‌گیرند، جذابیت‌های استان‌ها بیش از پیش معرفی می‌شود و سفر‌ها به سمت آن‌ها سوق داده می‌شود. در کنار آن از برخی از توراپراتور‌های فعال بازار هدف گردشگری کشورمان دعوت شده است و آن‌ها که در حوزه گردشگری داخلی فعال هستند، ظرفیت استان‌ها را به صورت یک‌جا در یک مکان می‌بینند و قطعا این امر به اعزام گردشگر به داخل کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.