دادستان استان سمنان گفت: یکی از برنامه های دادستانی سمنان توجه به مناطق کمتر توجه شده و مقابله با معضلات آسیب اجتماعی شهری است.

دادستان استان سمنان به همراه شهردار سمنان و جمعی از مسئولان انتظامی و استانی از از محله های مخروبه جنوب سمنان بازدید کردند.

حیدر آسیابی دادستان استان سمنان در گفتگو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: یکی از برنامه های دادستانی سمنان توجه به مناطق کمتر توجه شده و مقابله با معضلات آسیب اجتماعی شهری است.

حیدر آسیابی با اشاره به اخذ تصمیمات و مشکلات در همان محل افزود: این بازدید ها دارای تشریفات قانونی است و حل این مشکلات با یک بازه زمانی طولانی امکن پذیر است اما توجه به این مناطق در بازدید های میدانی تصمیمات مورد نظر در همان محل جهت حل مشکلات گرفته می شود.

دادستان استان سمنان تصریح کرد: در این بازدید ها که همانند سال های گذشته از خانه های سازمانی آموزش و پرورش انجام پذیرفته است ، معضلات آن ها هم برطرف شده است.

وی عنوان داشت: دادستانی جدای از تعیین تکلیف برای محله های مخروب، وظیفه ذاتی دادستانی استان برای رسیدگی به پرونده های کیفری و احقاق حقوق اجتماعی است.

حیدر آسیابی اضافه کرد: در این بازدید با توجه به قول شهردار محترم مشکلات این محله ها که نیاز به بازه زمانی کوتاه مدت دارند ظرف یک ماه جهت حل مکشلات آن ها باید اقدام شود و مشکلات بازه زمانی بلند مدت با تامین اعتبارات آن شاهد مرتفع شدن مشکلات جنوب شهر سمنان خوایم بود.

انتهای پیام / گ

بازدید میدانی دادستان استان و مسئولان شهرستانی و استانی از محله های مخروبه جنوب سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.