نخستین موسسه خیریه با عنوان مراقبت متعالی در منزل برای شهروندان شیرازی به صورت رایگان راه اندازی می شود.

راه اندازی نخستین موسسه خیریه با عنوان مراقبت متعالی در منزلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید ضیاء الدین تابعی مدیرگروه اخلاق پزشکی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست خبری، گفت: ارائه خدمات در این مؤسسه طی چهار مرحله اجرایی می شود که فاز نخست آن ارائه امکانات لجستیکی است و از مهر امسال آغاز شده است.

وی با اعلام آمادگی بیش از ۶۰ پزشک متخصص و فوق تخصص برای همکاری با این موسسه و ارائه خدمات رایگان تشخیصی و درمانی به بیماران، افزود: در این مؤسسه با استفاده از ارزش‌ های پزشکی ایرانی، علاوه بر مسایل علمی و آکادمیک، تلاش می ‌شود تا افراد جامعه نیز بتوانند در این امر مهم بیماران را یاری دهند.

تابعی با اعلام اینکه خدمات این موسسه از ابتدای سال آینده به صورت گسترده در زمینه مراقبت درمانی، پرستاری و روانشناسی آغاز می شود، توضیح داد: پزشکان و نیکوکاران علاقه مند می توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه، با شماره تلفن ۳۲۳۰۳۹۹۴ تماس گرفته و آمادگی خود را اعلام کنند.

مدیرگروه اخلاق پزشکی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به توجه این موسسه به موازین مثبت پزشکی قدیم و نوین به همراه روح انسانیت، مراقبت متعالی را یک موضوع جهانی خواند که در برخی از کشورهای مسلمان و غربی در دستور کار قرار گرفته است و باید برای تحقق آن تلاش کرد.
انتهای پیام/م

راه اندازی موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.