رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در مرکز آموزشی درمانی فارابی را اعلام کرد .

ب‍ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاکری رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در مرکز آموزشی درمانی فارابی را اعلام کرد .

وی گفت : احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی احداث بخش تصویر برداری و MRI کلینیک خواب بخش ۳ مردان و واحد توانبخشی بازسازی وساماندهی اورژانس، بخش اداری، نورولوژی، مردان۲، زنان ۲، زنان۱، آزمایشگاه و ICU بازسازی و بهسازی ۸۰% از بافت فرسوده بیمارستان و کسب عنوان برتر در سال ۱۳۹۴ در جشنواره ملی ارتقاء کیفیت خدمات هتلینگ کشور و تقدیر از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت از دستاوردهای بیمارستان است .

شاکری افزود : این مرکز از سال ۱۳۸۸ به مرکز آموزشی درمانی تبدیل شده و تا کنون ۲۸ نفر در رشته روانپزشکی فارغ التحصیل شده و ۲۱ نفر نیز هم اکنون درحال تحصیل می‌باشند.

وی افزود : تعداد اعضای هیات علمی این مرکز ۱۸ نفر می‌باشد.

شاکری گفت : افزایش تعداد بخش‌های درمانی مرکز از ۳بخش به ۸ بخش افزایش تعداد نیروی انسانی مرکز از ۱۵۰نفر به ۳۰۲نفر افزایش تعداد شاخص‌های عملکردی مرکز از ۱۰مورد به ۶۸مورد افزایش تعداد تخت‌های فعال مرکز از ۹۰عدد به ۲۳۲ عدد ارتقاء درجه بیمارستان از ۲ به ۱ راه اندازی سیستم PACS ساخت پاویون دستیاران تخصصی راه اندازی واحد توسعه تحقیقات بالینی راه اندازی واحد آموزش و کلاس‌های آموزشی از دیگر کارهای انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تعداد اعضای هیات علمی مرکز فارابی  ۱۸ نفر است

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.