مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون به پرداخت بیش از ۷۳ میلیارد ریال جریمیه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۴۱ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال و مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: این تعداد پرونده‌ها در حوزه‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده که پس از بررسی در شعب مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای متخلفان رای محکومیت به بیش از ۷۳ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

بیرانوند ادامه داد:اصلی‌ترین وظیفه این سازمان رسیدگی قوی، قاطع و بازدارنده به پرونده‌های واصله است و این نهاد از هیچگونه فعالیتی برای رضایتمندی مردم فروگذار نخواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: تمام نهاد‌های دولتی بعنوان حلقه نظارتی باید با تعزیرات تعامل و همکاری داشته و تعزیرات به تنهایی نمی‌تواند هم شاکی باشد و هم قاضی رسیدگی کننده، بلکه سایر ادارات و مراجع ذیصلاح به عنوان زنجیره‌ای از بازرسی باید پای کار باشند.

انتهای پیام/با

بررسی سه هزار و 241 فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام

برچسب ها: اصناف ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.