رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:اگر به ظرفیت اقتصادی توجه شود، تا ۷۰ درصد اشتغال در استان بوجود می‌آید.

اقتصاد و اشتغال باید به عنوان نقطه عطفی مورد توجه استاندار قرار گیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید بنایی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت توجه استاندار به مسائل اقتصادی گفت: باید به مسائل اقتصادی و اشتغال توجه شود چراکه امروز بسیاری از کارخانه‌های استان به توجه نیاز دارند و اگر کارخانه‌های خراسان راه بیافتند تا ۷۰ درصد اشتغال در استان به وجود می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مشهد پیشانی نظام است افزود: با وجود اینکه در این چهل ساله گذشته به اندازه ۱۵۰ سال در مشهد کار انجام شده است، اما باز هم کمبود و مشکل داریم. باید به مسائلی همچون اشتغال و حاشیه نشینی توجه کنیم، امروز شهر‌های استان خالی شده اند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه انتقال آب از دریای عمان اجتناب ناپذیر است تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در منطقه گرم و خشکی قرار داریم باید برای مدیریت آب برنامه ریزی کنیم.

بنایی افزود: در سرمایه گذاری نیز انتظارداریم با درگیر کردن همه دستگاه‌ها کار‌های خوبی انجام دهیم، مراقب باشیم که شهرستان‌ها در سایه مشهد گم نشوند، مشکل پدیده را حل کنیم و از ظرفیت آستان قدس رضوی استفاده کنیم.
 
انتهای پیام// ز.م


استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی در مدیریت استان باید مورد توجه قرارگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۵۰ ۲۱ دی ۱۳۹۷
به حق این شب عزیز (میلاد باسعادت بی بی زینب کبری سلام الله علیها) . هر کسی که برای رونق شرکت پدیده قدمی بر میدارد . خدای تبارک و تعالی به خودش و خانوادش طول عمری با عزت و بابرکت عنایت کنه .