فرماندار تربت حیدریه گفت: از مجموع سه هزار و ۲۷۸ واحد مسکن مهر در این شهرستان تاکنون یکهزار و ۶۲۰ واحد تحویل و ۱۵۰۰ واحد آن فاقد متقاضی است.

از مجموع بیش از ۳ هزار واحد مسکن مهر در این شهرستان ۱۵۰۰ واحد آن فاقد متقاضی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در بازدید از واحد‌های مسکن مهر تربت حیدریه با بیان اینکه عمده مشکلات موجود، متوجه پیمانکاران است گفت: از دلایل عمده بروز این مشکلات عملکرد ضعیف و کم توجهی به تعهدات از سوی برخی تعاونی‌ها و پیمانکاران می‌باشد که حلاوت و شیرینی خرید ارزان مسکن را به کام خریداران تلخ کرده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مسکن مهر در گرو تشکیل کارگروه ویژه برای شناسائی معضلات آن است افزود: شناسایی و حل مشکلات موجود در زیر ساخت‌ها و مباحث دیگر نیازمند همکاری و هماهنگی بین بخشی دستگاه‌های اجرایی است تا با اهتمام بیشتری این پروژه به پایان برسد.

مهدی یوسفی مقدم رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه نیز در این بازدید گفت: عملیات اجرایی مسکن مهر در این شهرستان با ثبت نام و تقاضای ۶ هزار متقاضی فاقد مسکن همراه بود که به سه هزار و ۲۸۷ واحد در زمینی به مساحت ۸۳ هکتار کاهش یافت.

وی افزود: تعدادی از این واحد‌ها در قالب شرکت تعاونی و تعدادی نیز توسط شرکت‌های انبوه ساز احداث یا در حال ساخت است.

انتهای پیام// ز. م


پیمانکاران خرید ارزان مسکن را به کام خریداران تلخ کرده اند

برچسب ها: فرمانداری ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.