سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس آباد تاکید کردند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس آباد تاکید شد.

در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش هم افزایی و تعامل دو مجموعه برای بالندگی برنامه‌های حوزه کودکان و نوجوانان، بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در جنوب بوستان نوروز تاکید شد.

حجازی با اشاره به ظرفیت اراضی عباس آباد اظهار داشت: با توجه به خانواده محور بودن برنامه‌های فرهنگی عباس آباد، می‌توان با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که متولی رسمی کشور در حوزه کودکان است به ایجاد چنین نگرش و رویکردی اهتمام ویژه داشت.

وی با اعلام آمادگی بر هم افزایی بیشتر دو مجموعه بر لزوم اجرای برنامه‌های تخصصی برای خانواده‌ها و کودکان تاکید کرد.

 فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ظرفیت و بستر آماده اراضی عباس آباد همچنین موقعیت جغرافیایی این مجموعه در تهران و دسترسی راحت خانواده‌ها به اراضی گفت: در کنار اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در اراضی، حضور استارت آپ‌های حوزه کودکان و ارائه خدمات تخصصی به کودکان در عباس آباد می‌تواند به ارتقای کیفی فعالیت‌های این حوزه کمک کند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: یکی از کمبود‌های حوزه فرهنگی در بخش کودکان فقدان هم افزایی و مشارکت‌های نهاد‌های فرهنگی است که امیدوارم با همکاری و مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد شاهد اتفاقات مطلوب برای کودکان کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار