نام نویسی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آغاز نام نویسی در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجوییبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، از آغاز نام نویسی در مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان خبر داد.

وی افزود: علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند تا نیمه بهمن امسال به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واقع در دانشگاه شهرکرد، مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در میرآباد شرقی شهرکرد، و یا دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان مراجعه کنند.

رضایی اضافه کرد: مرحله استانی این مسابقات، اسفند امسال و به صورت حذفی از مرحله مقدماتی تا مرحله نهایی برگزار می‌شود و در پایان حداقل پنج تیم به عنوان برتر انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه دوره از این مسابقات در سطح استانی و یک دوره به صورت منطقه‌ای در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، افزود: مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف تمرین گفتگو، ترویج هم تحملی، ایجاد فضای مناسب برای آزاداندیشی و طرح افکار و نقد منطقی برگزار می‌شود.

رضایی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات می توانند به سایت جهاد دانشگاهی استان به نشانی اینترنتی jchb.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۳۸۳۲۳۲۰۳۲۳ و ۰۳۸۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند.

در این دوره از مسابقات، علاوه بر جوایز نقدی، امتیازاتی همچون صدور گواهی فرهنگی برای دانشجویان شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار