مدیرعامل شرکت پیشگامان کویر آسیا گفت: کارشناسان ایرانی با دانش و تجهیزات بومی موفق به تعمیر فیبر‌های نوری بین الملل در دریای آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،علی یوسفی سهزابی مدیرعامل شرکت پیشگامان کویر آسیا گفت: کارشناسان ایرانی شرکت پیشگامان کویر آسیا با دانش و تجهیزات بومی موفق به تعمیر فیبر‌های نوری بین الملل در دریای آزاد شدند.

سهزابی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، کلیه امکانات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه از جمله کشتی، ابزارآلات، طراحی و ساخت با استفاده از منابع و ظرفیت‌های داخلی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت پیشگامان کویر آسیا گفت: کار طراحی تمامی تجهیزات و ساخت قطعات مورد نیاز جهت تعمیرات، به مدت سه ماه با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان  این شرکت انجام شد و با کسب اطمینان از تست نهایی وسایل و تجهیزات در آذرماه، فرآیند تعمیر فیبر با موفقیت به پایان رسید.

سهزابی اظهار داشت: با بومی سازی تکنولوژی تعمیر فیبر‌های نوری در دریا توسط نیرو‌های داخلی، گام مهمی جهت خودکفایی کشور در این زمینه و جلوگیری از خروج ارز از کشور برداشته شد.

انتهای پیام/ غ

تکنولوژی تعمیر فیبر‌های نوری در دریا بومی شد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.