رقابت‌های انتخابی تیم ملی فوتبال مجازی با حضور ۱۲۸ بازیکن از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انجمن بازی های و ورزش‌های الکترونیک کشورمان برای تشکیل تیم ملی فوتبال مجازی ایران از صبح امروز (پنجشنبه) ۲۰ دی ماه رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با حضور ۱۲۸ بازیکن از سراسر کشور در محل نمایشگاه شهر آفتاب استان تهران آغاز کرد.

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی فوتبال مجازی

این مسابقات که از صبح امروز آغاز شده است تا فردا جمعه ۲۱ دی ماه ادامه دارد و بازیکنان شرکت کننده پس از برگزاری مراسم قرعه کشی به صورت گروه‌های ۲ نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در انتها نفراتی که بیشترین امتیاز را بدست آورده باشند راهی مرحله حذفی می‌شوند.

در پایان روز نخست ۶۴ نفر از شرکت کنندگان راهی مرحله حذفی خواهند شد و از صبح فردا با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تنها یک نفر عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد و راهی تیم ملی شود و بتواند در مسابقات جهانی به عنوان نماینده ایران شرکت کند. در این مسابقات هیئت استان قم و هیئت استان بوشهر به ترتیب بیشترین و کمترین شرکت کننده را داشتند.

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی فوتبال مجازی

مسابقات جهانی بازی‌های الکترونیک معروف به رقابت‌های "PES" در بخش فوتبال به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود و تیم ملی ایران به دلیل کسب سهمیه مستقیم این مسابقات می‌تواند با یک نماینده به این کشور سفر کند و در رقابت‌ها حاضر شود.

در پایان مسابقات جهانی چین به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۳۰ هزار، ۱۵ هزار و ۷۵۰۰ دلار به عنوان پاداش اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

اولین قضاوت داور مکزیکی حاضر در جام ملت‌های آسیا

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

کروز: جایگاهی محکم برای فوتبالدوستان ایرانی در مرحله گروهی بنا می‌کنیم



انتهای پیام/


رقابت ۱۲۸ بازیکن برای رسیدن به تیم ملی فوتبال مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار