داروی دامپزشکی بدون مشکل تامین می‌شود

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مشکلی در زمینه تهیه دارو و واکسن‌های دامپزشکی در مازندران نخواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین رضوانی مدیرکل دامپزشکی مازندران در جلسه رصد و پایش، تامین و توزیع دارو واکسن‌های دامپزشکی گفت: با بررسی‌های انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال مشکلی برای تامین دارو و واکسن‌های دامپزشکی در استان نخواهیم داشت.

وی تامین و توزیع عادلانه دارو و واکسن‌های دامپزشکی را دقیقاً بر حسب تعرفه‌های تعیین شده در این شرایط کنونی حائز اهمیت خواند و خواستار نظارت بازرسان دامپزشکی بر نحوه و میزان عملکرد در این بخش شد.

رضوانی گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور درخصوص رصد، پایش و نظارت مستمر بر روند تامین، توزیع، نگهداری و عرضه دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی، کارشناسان و بازرسان نظارتی دامپزشکی با سرکشی‌ها و بازدید‌های مستمر و غیر محسوس خود از این مراکز بر روند عرضه این محصولات نظارت خواهند داشت و با متخلفان برخورد قانونی بعمل خواهند آورند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران هدف از اجرای این طرح را افزایش بهره وری و در راستای حمایت از مصرف کننده اعلام کرد و افزود: بهره برداران نباید داروی مصرفی خود را بدون تجویز دامپزشک و یا از مراکزی نامعتبر تهیه کنند.

 مدیرکل دامپزشکی مازندران با بررسی بعمل آمده و دریافت گزارشات متعدد، با برنامه ریزی صورت گرفته  کمبودی در استان در این زمینه نخواهیم داشت  و انتظار می‌رود شرکت‌های تولید کننده و پخش دارو همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ م

توجه به تهیه دارو و واکسن‌های دامپزشکی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.