تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در هفته‌ای که با قرعه استراحت روبه رو بود به قهرمانی نیم فصل لیگ برتر بسکتبال رسید.

قهرمانی پتروشیمی در نیم فصل / ذوب آهن و شیمیدر به پیروزی رسیدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران امروز (پنج شنبه) با برگزاری چهار مسابقه در تهران (دوبازی) ، مشهد و آبادان پیگیری شد و به پایان نیم فصل نخست خود رسید.

در تالار بسکتبال آزادی تهران تیم پگاه ایران مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در این بازی با حساب 77 بر 63 مغلوب شد تا نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر بسکتبال برای این تیم با شکست به پایان برسد.

تیم بسکتبال  پالایش صنعت نفت آبادان نیز در این هفته از مسابقات در خانه پذیرای تیم بسکتبال شهرداری گرگان بود که در این بازی توانست با اختلاف 10 امتیاز و 89 بر 79 به پیروزی دست پیدا کرد.

در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر در مشهد به پیروزی دست پیدا کرد  و رعد پدافند دزفول مقابل تیم بسکتبال  نیروی زمینی تهران شکست خورد.

با برگزاری این چهار مسابقه در چارچوب هفته نهم نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال به پایان رسید و تیم پتروشیمی بندر امام با وجود اینکه در این هفته استراحت داشت اما به مقام قهرمانی نیم فصل دست پیدا کرد.

**نتایج هفته نهم لیگ برتر بسکتبال مردان به شرح زیر است:

پگاه ایران 63 - ذوب آهن اصفهان 77 (تالار بسکتبال آزادی)

صنعت نفت آبادان 89 - شهرداری گرگان 79(سالن بسکتبال آبادان)

نیروی زمینی تهران  77- رعد پدافند هوایی ذزفول 73 (تالار بسکتبال آزادی)

آویژه صنعت مشهد 57 - شیمیدر تهران 79 (سالن بسکتبال مشهد)


بیشتر بخوانید:قطار لیگ بسکتبال به ایستگاه پایان نیم‌فصل رسید


انتهای پیام/

پایان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار