امام جمعه ریگان گفت: ضعف دستگاه محاسباتی امریکا یک واقعیت انکار ناپذیر است، اما عده‌ای غرب زده وامریکایی زده پز قدرت محاسباتی آینده نگری امریکائی‌ها را می‌دهند.

ضعف دستگاه محاسباتی امریکا یک واقعیت انکار ناپذیر استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان  با تبریک میلادحضرت زینب وروز پرستار گفت:مقام ومنزلت پرستاران به حجاب وعاف آن‌ها اراسته شده است.

وی با اشاره به اینکه فضائل اخلاقی باید از کودکی وسنین پایین در جامعه نهادینه شود افزود:کسی که در سن کودکی ایثار وگذشت نماید چنین شخصی در حادثه کربلا از جوانان خود در جهت احیا فریضه دین وشریعت می‌گذرد.

رنجبر ماهانی تصریح کرد: ما اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم  می بینیم نه امام ۵۷ از قدرت امریکا هراس داشت ونه امام ۹۷ ازامریکا دلهره داشت.

وی بیان داشت: ضربه‌ای که نظام از نفوذی هاومنافقین داخل کشور خورده است از امریکا نخورده است ونگرانی‌هایی که امامین انقلاب از نظام داشته اند نگرانی آن‌ها از داخل کشور بیش از خارج کشور بوده است.

امام جمعه ریگان با اشاره به مقایسه ۴۰ سالگی انقلاب اظهار کرد :ما در ۴۰ سال قبل در ذلت بودیم، اما اکنون با ایستادگی ومقاومت در عزت قرار داریم.

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه محمد رضا پهلوی برای اینکه نخست وزیری را برکنار وشخص دیگری را جایگزین کند مجبور شد سه هفته در امریکا از اربابان خود موافقت بگیردابراز کرد: اما امروز به فضل الهی سردار سرافراز سپاه ما سردار سلیمانی در جواب عربده کشی های امریکا می‌گوید اقای ترامپ قمار باز اگر می‌خواهید جنگ کنید جنگ را شروع کنید طرف حساب شما من هستم ، که این اوج عزت را بعد از ۴۰ سال در این نظام مقدس جمهوری اسلامی تداعی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب پدر علم موشکی جهان به احترام کسانی که موشک کروز سومار را ساختند به احترام ان‌ها می‌گوید کلاه از سر بر می‌دارم گفت: این ناشی از عزت جمهوری اسلامی ایران است .

امام جمعه ریگان تصریح کرد: رژیم صیهونیستی وامریکا در بهار ۹۷ امسال که کارگروه مشترکی داشتند تا معترضین داخلی را تشویق به اغتشاش کند واین پروژه را به نام تابستان داغ نامگذاری کردند، اما تابستان داغ آنها به فضل الهی به زمستانی سرد برای امریکائی‌ها تبدیل شد .

رنجبر ماهانی اظهار کرد: با خروج نظامیان امریکا از سوریه امریکائی‌ها هدف‌هایی را دنبال می‌کردندکه یکی از این اهداف این بود  برای اینکه ایران را نا امن جلوه دهند منافقین را در خاک عراق مجهز کردند وهدف دیگر اینکه ناتوی عربی را نیز راه اندازی کردند.

وی بیان داشت:  امروز صدای افول امریکا را نه تنها از زبان رهبر عظیم الشان می‌شنویم بلکه از داخل امریکا نیز این  صدا را می‌شنویم.

انتهای پیام/ح

ضعف دستگاه محاسباتی آمریکا رو شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.