امام جمعه زنجان:

انقلابی عمل کردن رمز پیروزی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز رمز پیروزی را انقلابی عمل کردن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه وظیفه امروز انقلابی عمل کردن است گفت: : هر کجا که انقلابی عمل کردیم توانستیم به پیروزی برسیم .

امام جمعه زنجان با تاکید بر توجه به قشر جوان و استفاده از پتانسیل داخلی برای پیشرفت کشور گفت: به فضل پروردگار و مقاومت و تلاش مسئولان و مردم و با اتحاد و همدلی ازمشکلات عبور کرده و تحریمها را شکست می‌دهیم.

وی با اشاره به 26 دی سالروز فرار شاه و حرکت های انقلابی سال 57 گفت: آمریکا همانطور که تحلیل نادرستی از مردم ایران داشت امروزهم در محاسبات خود اشتباه میکند وانقلاب اسلامی در 40 سالگی خود روز به روز موفق تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: مردم این کشور در دوران دفاع مقدس ثابت کرده اند که میتوانند در سخت ترین شرایط هم مقابل دشمن بایستند و تا به امروز هم نقشه دشمنان را نقش برآب کرده اند.

وی با اشاره به منوبات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر توجه به طبقات ضعیف جامعه گفت: علاوه بر اینکه نظارت ها باید در بازار تشدید شود خود ما هم باید انصاف داشته باشیم و با مهربانی و عطوفت یا یکدیگر یر خورد کنیم تا رحمت الهی شامل حال ما شود.

امام جمعه زنجان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و بیان ویژگی های شخصیت آن حضرت، روز پرستار را هم به این قشر و خانواده هایشان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین یاد و خاطره شهدای قیام 19 دی و عملیات های کربلای 4 و 5 را گرامیداشت.

انتهای پیام/الف

انقلابی عمل کنیم

برچسب ها: انقلابی ، تحریم ها ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.