تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه مقابل تیم نفت امیدیه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه مقابل تیم نفت امیدیه شکست خورد.
در بازی رفت مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب عصر دیروز تیم شهرداری بندرعباس مقابل میزبانش تیم نفت امیدیه با نتیجه نزدیک ۸۸ بر ۸۴ تن به شکست داد.
بازی برگشت این مرحله نیز پنجشنبه هفته جاری (۲۷ دی) در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود.
بازی‌های مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه راهی مرحله بعد خواهد شد.
رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص عملکرد شاگردانش مقابل تیم نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: متاسفانه به دلیل آشنا نبودن به جو سالن برگزاری مسابقه بازی را خوب شروع نکردیم و در ابتدا چند امتیاز از حریف عقب افتادیم.
وی گفت: در ادامه با تغییر سیستم بازی امتیازات عقب افتاده را جبران کردیم، اما در کوارتر چهارم سوت‌های اشتباه داور و بی دقتی بازیکنان در پرتاب ضربات پنالتی باعث شد تا با ۴ امتیاز اختلاف نتیجه را به تیم نفت امیدیه واگذار کنیم.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است و در پایان از هر منطقه دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

شکست تیم شهرداری بندرعباس در مرحله پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.