در حالی توافقات نهایی بین مدیراجرایی چلسی با لاتزیو بر سر انتقال زاپوکوستا انجام شده بود به ناگهان مالک میلیاردر باشگاه لندنی با این انتقال مخالفت کرد تا دزد فصل نقل وانتقالات لقب بگیرد.

چلسی دزد فصل نقل وانتقالاتبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که توافقات نهایی برای انتقال داویده زاپاکوستا مدافع - هافبک ملی پوش ایتالیایی چلسی به باشگاه لاتزیو انجام شده بود و مراحل رسمی خود را نیز طی می‌کرد به ناگهان با مخافت ۱۸۰ درجه‌ای رومن آبرامویچ مالک میلیاردر آبی پوشان لندنی مواجه شد و روزنامه نود اکسترا انگلیس این مالک روس را دزد فصل نقل و انتقالات بنامد.

براساس این گزارش انتقال دایوده زاپاکوستا با موافقت مدیر اجرای باشگاه چلسی مدیر برنامه‌های این ستاره ایتالیایی و کلودیو لوتیتو مالک باشگاه لاتزیو نهایی شده بود، اما رومن آبرامویچ در حالی که قرار بود ستاره شیر‌های آبی لندنی با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به سری آ. منتقل شود به ناگهان درخواست مبلغ ۲۵ میلیون یورو کرد.

این در حالی است که سایت ترانسفرمارکت ارزش بیشینه زاپاکوستا را ۱۸ میلیون یورو براورد می‌کند وبه نظر می‌رسد سران بیانکوچلستی‌ها از خرید این بازیکن منصرف شدند و دارمیان ستاره ایتالیایی چلسی را جایگزین این خرید می‌کنند.


بیشتربخوانید:

ایتالیا - لهستان/نخستین محک جدی مانچینی در ماموریت احیای آتزوری

لیست ایتالیا برای یورو اعلام شد

ترکیب چلسی و ساوتهمپتون اعلام شد


انتهای پیام/

حرکت زشت آبرامویچ در فصل نقل وانتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار