در پی انتشار کلیپی مبنی بر اذیت دو کودک کار، شهردار کرمان از یکی از کودکان کار دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در پی انتشار کلیپی مبنی بر اذیت دو کودک کار، شهردار کرمان از یکی از کودکان کار دلجویی کرد.

گفتنی است با دستور  شهردار کرمان، با فرد خاطی برخورد شد.

شهردار کرمان در رابطه با کلیپ منتشرشده در فضای مجازی که فردی دو کودک کار را مجبور به خوردن گل می‌کند، نسبت به پیگیری ویژۀ موضوع و برخورد با خاطیان دستور صادر کرد.

در دستور سیدمهران عالم‌زاده خطاب به شهردار منطقه دو آمده است:

شهردار محترم منطقه دو

با سلام

همان‌گونه که اطلاع دارید، متأسفانه نشر کلیپ کوتاهی حاوی صحنه‌هایی از رفتار نادرست و غیرانسانی، با دو کودک کار جمع‌آوری‌شده از سطح منطقه دو شهر کرمان، موجبات ناراحتی و تألم همشهریان گرامی و هم‌چنین پرسنل شریف و خدوم شهرداری کرمان گردیده است؛ لازم است در اسرع وقت با هماهنگی کامل با حراست و بازرسی شهرداری کرمان، موضوع را بررسی و گزارش آن را به اینجانب ارایه نمایید.

هم‌چنین ضروری است پس از روشن شدن همۀ ابعاد این رفتار ناشایست، ضمن اطلاع‌رسانی اصل موضوع به افکار عمومی، با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت پذیرد.

سیدمهران عالم‌زاده
شهردار کرمان

امروز یکی از تلخ‌ترین روز‌های حضورم در شهرداری به عنوان شهردار کرمان بود

تصویر آزار دو کودک، بسیار دلخراش بود. مخصوصا که این صحنه‌ها در زیر مجموعه‌ای که مسئولیتش را بر عهده دارم؛ توسط یکی از نیرو‌های پیمانکار شهرداری رخ داده بود.

به سرعت پیگیر ماجرا شدم و برخورد‌های لازم انجام شد. سعی کردم از دو کودک دلجویی کنم. اما این تمام ماجرا نیست. نگران اتفاقات مشابه هستم که ممکن است رخ داده باشند یا رخ بدهند و تصویری هم از آن‌ها نباشد.

از مردم عزیز کرمان تقاضا دارم اگر موارد مشابه‌ای که ممکن است از چشم ما دور مانده باشد را دیدند به اطلاع شهرداری برسانند.

حتما علاوه بر شخص خاطی، در بخش‌های دیگری از سازمان کاستی‌هایی وجود دارد، از جمله سنجش صلاحیت پیمانکاران همکار شهرداری و نظارت بر عملکرد‌ها که باید تا اصلاح، با جدیت پیگیری شود.

البته فراموش نکنیم قاطبه شهرداری کرمان از زنان و مردان خدوم، صادق و مهربانی تشکیل شده است که قلبشان از این اتفاق شکسته است و تمام تلاششان، بهبود وضعیت شهر و شهروندان کرمان است.

انتهای پیام/ی

دلجویی شهردار کرمان از یکی از کودکان کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.