استاندار بوشهر گفت: حضور جوانان غیور این سرزمین در عرصه‌های مختلف و نثار خون هزاران شهید، ایثار جانبازان و آزادگان باعث شد قدرت نظام جمهوری اسلامی بیشتر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند دیشب در آیین آغاز پخش ۱۳۰ مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم سراسر کشور در روستای باشی شهرستان تنگستان افزود: سران استکبار برای مقابله با ایران دسیسه‌های مختلفی از جمله جنگ هشت ساله، تحریم و توطئه‌های مختلفی را طراحی کردند، اما این دسیسه‌ها نه تنها مانع پیشروی انقلاب اسلامی نشد بلکه مایه قدرت آن نیز شده است.

اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست

وی بیان کرد: آن‌ها با طراحی گروه تروریستی داعش فکر می‌کردند اگر سوریه و عراق سقوط کند در گام بعدی می‌توانند به سمت تضعیف جمهوری اسلامی حرکت کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد:، اما جوانان مسلمان این سرزمین با تاسی از شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس آستین همت را بالا زدند و برای دفاع از اسلام جان خود را نثار کردند.

گراوند تصریح کرد: اکنون به برکت وجود شهدای ما، آمریکا و سردمدارانی که برای تضعیف ایران تلاش می‌کنند، به ذلت دچار شده‌اند.

وی تاکید کرد: به تصور دشمن، ملت ایران جشن  ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب را برگزار نمی‌کند، اما به کوری چشم آنان امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و با پشتیبانی مردم و مسئولان در امنیت کامل برنامه ۴۰ سالگی انقلاب را تدارک می‌بیند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: شهدا خالص‌ترین فرزندان این ملت را تشکیل می‌دهند که با خون خود از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب نه تنها در مرز‌های داخلی بلکه در بیرون از مرز‌های جمهوری اسلامی با عنوان مدافعان حرم دفاع کردند.

اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست

سردار علی رزمجو، خون شهیدان مدافع حرم را عامل بازدارندگی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن در قالب طراحی داعش و گروه‌های تکفیری تلاش کرد پس از سقوط سوریه و عراق به سمت مرز‌های جمهوری اسلامی حمله برد در حالی که از قدرت و شجاعت جوانان ایرانی غافل بودند که آن‌ها را در پشت خاکریز‌ها زمین گیر کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: مستند سازان مراکز استان‌های رسانه ملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت شهدای مدافع حرم و تکریم خانواده معظم آنان بیش از چهار هزار دقیقه برنامه در قالب ۱۳۰ مستند تلویزیونی تهیه کرده اند که همه آن‌ها به صورت هفتگی از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

سید حسین ناظر با تاکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهدای مدافع حرم را حجت خدا و نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب اسلامی خواند و افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، ایستگاه پر قدرت رادیویی چغادک به نام شهید مدافع حرم شهید احمدی جوان نامگذاری شده است.

در این آیین با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان و عید محمد رضایی از مستند این دو شهید رونمایی و یکی از فرستنده‌های پرقدرت رادیویی استان بوشهر با نام شهید احمدی جوان افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.