عرصه‌های فرهنگی پایه و اساس همه سنگر‌های ماست/فرهنگ اقتصادی مبتنی بر اصول انقلاب نباید فراموش شودفرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: با توجه به تهاجمات دشمنان نباید از هیچ عرصه ای در کشور غافل شویم.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم «بال فرشتگان» که با هدف پاسداشت پرستاران ایثارگر و به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی روزنامه قدس برگزار شد، گفت: با توجه به تهاجمی که دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دارد نباید از هیچ عرصه‌ای غفلت کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا در حالی که در خطوط نبرد و مقاومت حاضر هستیم در عرصه‌های امنیتی نیز باید هوشیار باشیم و حضور دشمن را پاسخ دهیم علاوه بر آن در عرصه‌های فرهنگی هم که پایه و اساس همه سنگر‌های ما است باید به وظایف خود عمل کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اگر امروز در عرصه اقتصاد مشکلاتی وجود دارد نباید فرهنگ اقتصادی مبتنی بر اصول انقلاب و اسلام ناب را فراموش نکنیم چرا که پرداخت فیزیکی و مادی به برخی عرصه‌ها ممکن است اگر دقت نکنیم ما را از فرهنگ آن عرصه که پایه و اساس مبارزه ما است، غافل کند.

سردار نظری با اشاره به اهمیت برگزاری محافل فرهنگی نظیر این شب خاطره، افزود: برگزاری این یادمان‌ها و برنامه‌های، زمینه‌های فرهنگی را برای همه عرصه‌هایی که ما مامور به حضور در آن هستیم فراهم می‌کند و در این راستا ما بر مبنای فرهنگ و اندیشه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم پاسخ لازم به تهاجمات دشمن را دهیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بر مبنای اندیشه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم پاسخ لازم به تهاجمات دشمن را دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.