مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت:‌ طرح‌های ویژه بوم‌گردی و گردشگری برای عشایر اردبیل تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت آذری ،مدیرکل امور عشایر استان اردبیل صبح امروز در دیدار با کارآفرین ملی در زمینه گردشگری در اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه گردشگری در مناطق عشایری شاهسون استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت کارآفرینان و فعالان در این حوزه استفاده کنیم تا بتوانیم در این حوزه عشایر استان را به جایگاه خود برسانیم.

وی با تاکید بر تدوین طرح‌های ویژه بوم‌گردی و گردشگری برای عشایر اردبیل افزود: در تلاشیم تا برای بالا بردن درآمد عشایر گردشگری در مناطق عشایری استان توسعه و گسترش یابد و در این حوزه از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌برداری خواهیم کرد.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل بیان کرد: وجود جلوه‌های طبیعی و انسانی در محیط زندگی کوچ نشینان، صنایع دستی، آداب و رسوم، غذاهای محلی و اقامت در آلاچیق های عشایری یکی از مولفه‌های جذب گردشگران است.

آذری تصریح کرد: در واقع به جرات می‌توان گفت که گردشگری عشایری در ایران یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد است و دیدنی‌های زندگی عشایر می‌تواند جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد و به صنعت توریسم کشور کمک کند.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری در مناطق عشایری اردبیل

 

برچسب ها: گردشگری ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.