در این خبر فیلمی جالب از گفته‌های یک کشیش مسیحی درباره حضرت زینب سلام الله علیها و نقش تاثیرگذار وی در حادثه کربلا را مشاهده می‌کنید.

زینب نماد ایستادگی در برابر بیداد است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امام حسین علیه السلام و خاندان و اهل بیت مکرم ایشان در میان سایر مردم جهان از محبوبیت و مقبولیت خاصی برخوردار هستند و اظهار علاقه و محبت به وی تنها مختص شیعیان و مردم کشورهای اسلامی نیست.

در زمان برگزاری مراسم مذهبی که در طول سال از طرف شیعیان و مسلمانان برای پاسداشت مقام اهل بیت علیه السلام برگزار می‌شود، بسیاری از غیرمسلمان‌ها نیز در این مراسم‌ها حضور پیدا کرده و در برگزاری آن مشارکتی فعال و از سر علاقه و ارادت به اهل بیت دارند.

برای نمونه می‌توان به حضور تعداد بی‌شماری از افرادی که مذهب مسیحیت را برای خود برگزیده‌اند، در مراسمی مثل اربعین امام حسین علیه السلام اشاره کرد. بسیاری از افراد غیرمسلمان  در طول برگزاری مراسم اربعین در سال‌های اخیر پا به پای مسلمانان و مسافران کربلای امام حسین علیه السلام حضور داشتند و این حضور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری دنیا به دنیال داشت.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه و جالب از گفته‌های یک کشیش مسیحی درباره حضرت زینب سلام الله علیها و نقش تاثیرگذار و فراموش نشدنی وی در حادثه کربلا مشاهده می‌کنید. این بانوی مسیحی حضرت زینب سلام اللّه علیها را نماد ایستادگی در برابر ظلم و بیداد برمی‌شمرد و معتقد است که اگرچه دشمنان اهل بیت می‌خواستند با چرخاندن حضرت زینب(س) و کودکان همراه او در شهرها، آوارگی‌شان را به نمایش بگذارند اما این اتفاق راهی شد تا ایشان در برابر ظلم و ستم مقاومت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عاشورا ، مسیحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار