معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر بیا بیان لزوم ساماندهی خانه‌های مبله گفت: امسال باید لیست این خانه‌ها به کیوسک‌های ورودی شهر داده شود.

لزوم ساماندهی خانه‌های مبلهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون گردشگری استان در جلسه خدمات سفر شهرستان گناوه گفت: در حوزه گردشگری و خدمات سفر تاکید ما امسال در حوزه بهداشت است و امسال دانشگاه علوم پزشکی باید بر این مسله نظارت کامل داشته باشد مخصوصا در شهر‌های ساحلی استان که گردشگران زیادی برای استفاده از ساحل به آنجا مسافرت می‌کنند.

قاسم خواجه افزود:هماهنگی خوبی بین دستگا‌ه‌های اجرایی در ایام نوروز وجود دارد و خدماتی که ارائه می‌شود باید به صورت اشتراکی و به نحو احسن باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه فرمانداری به عنوان حاکمیت مطلق باید بر دستگا‌ه‌های اجرایی چه آن‌هایی که زیر نظر دولت هستند و چه آن‌هایی که زیر نظر قوه قضائیه هستند، نظارت داشته باشد و همه دستگا‌ه‌ها باید در تعامل با مجموعه فرمانداری کار‌ها را انجام دهند.

معاون گردشگری استان بیان کرد: در شهرستان گناوه دو رویداد جشنواره غذاهای‌ محلی و مجسمه‌های جشنی روستای مال قائد را که در روز‌های هفتم و هشتم فروردین برگزار می‌شود، در بخش رویداد‌های اداره کل میراث فرهنگی به ثبت رسانده‌ایم و درصدد هستیم که با برنامه ریزی مناسب این دو رویداد را به ثبت ملی برسانیم.

خواجه همچنین در حوزه درآمدزایی روستا‌های گردشگر پذیر نیز گفت: در ایام عید و روز‌های تعطیل روستا‌های ما باید با ارائه خدمات خوب به مسافران از ظرفیت‌های موجود درآمدزایی کنند.

وی تاکید کرد: امسال باید خانه‌های مبله ساماندهی شوند و فهرست این خانه‌ها به کیوسک‌های ورودی شهر داده شود تا چنانچه مسافری خواست از این خانه‌ها استفاده کند طبق فهرست موجود استفاده کند و چنانچه کسانی غیر از این فهرست مسافر جذب کنند، با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/م

فهرست خانه‌های مبله اعلام شود

برچسب ها: نوروز ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.